音樂/올드팝송

Heart -- Alone

일하는 사람 2010. 7. 15. 21:56

 


 


Heart/Alone(M/V)..



I hear the ticking of the clock
Im lying here the rooms pitch dark
I wonder where you are tonight
No answer on the telephone
And the night goes by so very slow
Oh I hope that it wont end though
Alone
Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone
How do I get you alone
You dont know how long I have wanted
To touch your lips and hold you tight, oh
You dont know how long I have waited
and I was going to tell you tonight
But the secret is still my own
and my love for you is still unknown
Alone
Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone
How do I get you alone
How do I get you alone
How do I get you alone
Alone

재깍거리는 시계소리를 들으며
난 칠흙같이 어두운 방에 누워있답니다
이 밤 당신은 어디에 계시나요?
당신에게선 아무런 소식조차 없군요
이 밤 이토록 천천히 흘러만 가건만
오! 이밤이 새질 않길 바랄뿐이라오.
혼자...
지금껏 나는 언제나 혼자로 살아왔답니다
당신은 만나고 내겐 근심도 생기고
고통은 뼈 속까지 사무친답니다.
내가 어떻게 당신을 버릴수가 있겠습니까?
내가 어떻게 당신을 버릴수가 있겠습니까?
내가 당신 입술을,당신을 안을려고.
얼마나 원했는지 당신은 모르고, 오..~
내가 그토록 오랜 시간을 기다렸건만 당신은 알지 못하고,
오늘밤 난 당신께 고백을 할거에요
하지만 (고백의) 비밀은 아직껏 나만이 간직한 채
당신을 향한 나의 사랑을 당신은 모른다오
혼자...
지금껏 나는 언제나 혼자로 살아왔답니다 
당신을 만나고 내겐 근심도 생기고
고통은 뼈 속까지 사무친답니다.
내 어찌 당신을 버릴수 있겠습니까?
내 어찌 당신을 버릴수 있겠습니까?
내 어찌 당신을 버릴수 있겠습니까?
내 어찌 당신을 버릴수 있겠습니까?
혼자